X-Morph: Defense & Zombie Driver Bundle
Paketet innehåller två spel av EXOR Studios: X-Morph: Defense och Zombie Driver Ultimate Edition. X-Morph: Defense är en unik blandning mellan skjutspel i fågelperspektiv och tower defence-strategi, där du är inkräktaren! Använd förödande vapen eller förvilla fienderna med labyrinter av torn. Zombie Driver Ultimate Edition är en helt galen kompott bilar, explosioner, blod och zombier! Kämpa dig fram i en storslagen berättelsekampanj eller se vad du går för i Slaughter- och Blood Race-lägena.