Woodturning 3D
Ta en mejsel, skär ut en form, färglägg den med spray och sälj ditt mästerverk till kunder! Som blivande snickare måste du visa tålamod och precision och skära ut även de mest komplexa delarna med fokus på minsta detalj - precis som i riktigt träarbete. I denna engagerande värld räknas varje rörelse. Du använder inte verktygen slumpmässigt, utan arbetar som en skulptör som förvandlar vanliga träbitar till unika och färgstarka konstverk. Det handlar mindre om hastighet och mer om noggrannhet - en uppfriskande paus från vanliga arkadspel - perfekt för casual spelare och de som söker en ny utmaning! Funktioner: - Använd mejslar i 3 olika former och börja skära! - Använd verktygen noggrant och försiktigt eftersom varje felaktig rörelse påverkar slutresultatet - Acceptera kunduppdrag för olika skulpturer och tjäna pengar - Dekorera dina träverk med färgglada sprayer och schabloner! - Utför speciella uppdrag för att få kontantbelöningar - Ge dina verktyg coola skins och se professionell ut - Uppgradera din verkstad och ge den ett nytt utseende - Bestäm om du vill sälja dina skulpturer eller visa upp dem på din samlingshylla - Håll auktioner av dina verk och se vem som bjuder högst! Förvandla trä till fantastiska skulpturer och bemästra precisionens konst!