Wonder Boy: The Dragon's Trap
Kultklassikern är tillbaka med vackra handgjorda animationer och nyinspelad musik, och har en unik blandning av utforskning, action och äventyr! Du har blivit förtrollad till hälften människa, hälften monsterödla av Meka-Dragon, och du letar efter ett botemedel! Det enda sättet för dig att bli människa igen är att hitta ett Salamanderkors, ett magiskt objekt som kan bryta förtrollningar… Res över stora sammankopplade platser med massor av sura monster och exotiska drakar! När du dödar drakarna djupnar förbannelsen och förtrollar dig till olika djur… Spela som den klassiska karaktären Hu-Man eller som den efterlängtade stjärnan Hu-Girl! Spela som Lizard-Man, Mouse-Man, Piranha-Man, Lion-Man, Hawk-Man! Använd deras unika egenskaper för att utforska hemligheterna i Monster Land! Växla mellan modernt läge till 8-bitgrafik och -ljud, när du vill, till och med mitt i spelet! Njut av 3 olika svårighetsgrader som passa både nya och erfarna spelare, vänner och familjer.