Wizard101 - Episkt paket
Vad är allt detta surr om? Wizard101 Bikupapaketet inkluderar Bärnstensgodsets Hus, Bivingars Riddjur, Stingskottsvapen, Gadddräkt, Humlebi-sällskapsdjur, Ytterligare Slottseliksir och 5 000 Kronor. Maximal utrustningsnivå: 130 Microsoft Store üzerinden yapılan satın alımlar yalnızca, satın alımı gerçekleştiren hesap tarafından Xbox'ta kullanılabilir. Efter inlösen kan presenter läggas till i ditt lager från presentlådan i spelet, på vänster sida av skärmen. Det kan ta en liten stund innan presenterna dyker upp i presentlådan.