Wizard of Legend
Wizard of Legend är ett intensivt dungeon crawler-spel med fokus på dynamiska magistrider. Med hjälp av kvicka reflexer kan du länka samman olika besvärjelser och släppa lös förödande kombinationer mot dina fiender! Lås upp fler än 100 unika besvärjelser och upptäck mäktiga magikombinationer. Det stora utbudet av elementarbesvärjelser gör att du kan välja en uppsättning som passar din spelstil perfekt. Kliv rakt in i stridens hetta eller håll dig i bakgrunden och låt dina underhuggare göra jobbet. Spela ensam eller samarbeta – valet är ditt!