WIRED HORROR SPELPAKET
Sätt igång och spara med detta skrämmande onda skräckpaket! Innehåller tre otroliga och unika skräcktitlar, från tre otroliga och unika utvecklare: ”The Town of Light” 2017 Av LKA.it Spela genom de fiktiva ögonen på Renée, en 16-årig flicka som lider av symptom på psykisk sjukdom. Hon letar efter svar på de många frågorna från sitt förflutna medan hon utforskar platsen där hon har tillbringat större delen av sin ungdom. Det som händer härnäst är en mörk och känslosam resa där gränserna mellan underhållning, historieberättande och verklighet blir mycket suddiga. ”Close To The Sun” – 2019 Av Storm in a Teacup Journalisten Ada Archer kliver ombord på Helios i sökandet efter sin syster Ada. Hon upptäcker snabbt att allt inte är som det verkar. Stora salar står tomma. Stanken av ruttnande kött hänger i luften. Tystnad. Ett enda ord är målat ovanför entrén ... KARANTÄN! ”Those Who Remain” – 2020 Av Camel 101 Vissa misstag borde aldrig hända, inte när ditt liv är komplett – och ändå händer det. Edward hade ett bra liv, en vacker fru och den perfekta lilla flickan men finner sig ändå i slutet av flera glas whiskey på väg genom natten i Dormont för att avsluta sin hemliga affär – i ett försök att rätta till sina misstag.