VOID/BREAKER (Spelförhandsvisning)
Det här spelet är fortfarande under utveckling. Det kan ändras med tiden eller släppas som en slutgiltig produkt. Köp endast spelet om du är nöjd med det ofärdiga spelets nuvarande version. Du är fångad i en ändlös sekvens av den allseende, fientliga AI:n. Du är fångad i den – tvingad att slåss, dö och upprepa. Maskinerna tror att du aldrig kan fly. Systemet är utformat för att hålla dig kvar. MEN FLYKT ÄR MÖJLIG Blixtsnabbt skjutspel och exakt rörelse Det är inte bara skjutande – det är ren hastighet. Ta dig igenom skoningslösa eldstrider med flytande rörelser som är utformade för snabb action. Överlista dina fiender och dominera varje eldstrid med smidighet och snabbhet. Oändliga vapen. Oändliga möjligheter Upptäck obegränsade vapenkombinationer med hjälp av det ultimata vapenmoddningssystemet. Kombinera mods strategiskt för att skapa förödande laddningar. Lås upp vilda synergier som gör dig till en ostoppbar kraft. Förödelse är din fördel. Varför bara skjuta sina fiender när man kan rasera världen runt omkring dem? Miljöförstöring är inte bara för syns skull – det är en central spelmekanik. Spräng dig igenom väggar, rasera byggnader och förbluffa fiender för att överleva. Ny runda. Nya val. Nya vägar Varje runda innebär beslut. Vilka strider antar du dig? Vilka vägar tänjer dina gränser? Tar du den farliga vägen för större belöningar eller tar du det säkra före det osäkra? Valet är ditt Ett passionerat projekt av en ensam utvecklare VOID/BREAKER är ett soloprojekt från utvecklaren Daniel Stubbington, känd som Stubby Games. Efter sitt hyllade Portal-inspirerade pusselspel, The Entropy Centre (2022), ägnar sig Daniel nu åt sin passion för dynamiska FPS-spel och roguelites.