Vertical Drop Heroes HD
Vertical Drop Heroes är ett metodistiskt RPG-plattformsspel med rouge-liknande inslag där din hjälte ger sig ut på äventyr genom slumpmässigt genererade nivåer. Beväpnad med olika färdigheter och egenskaper måste du använda list och reflexer för att överleva varje nivås faror tills du står öga mot öga med den slutgiltiga bossen och avslöjar sanningen bakom spelet!