Digerati Nerdook Bundle Vol.1
Enmannaindieutvecklaren Nerdook är en mästare på att göra spel som är lätta att komma igång med, men omöjliga att lägga ner. Denna samling innehåller tre av Nerdooks spel: Monster Slayers, Reverse Crawl och Vertical Drop Heroes. Monster Slayers: Ett äventyrsrollspel med ”rogue-like”-inslag och kortsamlingsbyggande med ett innovativt kortbaserat stridssystem. Välj din väg genom den farliga Northern Valley-regionen på din resa mot att besegra den legendariska Harbinger. Reverse Crawl: Du är redan död! Detta kommer dock inte hindra dig, Den återuppstigna kungen, från att återta din tron. Detta är ett fartfyllt turbaserat strategirollspel där du leder grupper av monstertjänare och återuppstådda hejdukar till strid. Vertical Drop Heroes: En procedurgenererad plattforms- och rollspelshybrid med rougelike-inslag. Med hjälp av en uppsättning förmågor och egenskaper måste du använda din list och dina reflexer för att överleva farorna som lurar i varje nivå, tills du möter en slutboss och upptäcker sanningen bakom spelet!