Vegas Pack
Få ett smakprov av det gamla Vegas i detta nya nedladdningsbara innehåll till Mafia II. Ta med lite av Vegas till Empire Bay när du glider genom staden i två nya bilar med smidig styrning och tidlösa linjer. Vito visar sin Vegasstil i två nya dräkter.