V-Rally 4
Ett legendariskt racingspel är tillbaka! Njut av en extrem upplevelse samtidigt som du utvecklar dina förmågor i denna utmannande simulering. Ta dig an utmaningarna inom rally, rallycross, driftar, buggies och branta backar, och ge dig av på en spektakulär resa över kontinenterna. Dominera på farliga vägar, osäkra förhållanden och miljöer samtidigt som du hela tiden ökar farten och känner adrenalinet pumpa. Sätt dig bakom ratten på några av de mest legendariska offroadfordonen i varje kategori, och ta dig an de svåraste banorna i vackra miljöer. Fler än 50 olika bilmodeller, inklusive de mest berömda inom extrem motorsport. Testkör, samla, uppgradera, anpassa och främst av allt: bemästra dem! En resa har som bekant inget värde om den inte delas med någon, och därför har V-Rally 4 ett karriärläge och ett innovativt onlineläge som tar din upplevelse och dina framsteg till nya höjder.