Underworld Ascendant
En mystisk figur kallar dig till Stygian Abyss, en fruktansvärd värld fylld av katakomber som hemsöks av monstret Typhon. För att rädda den här världen, och din egen, måste du leta dig genom avgrunden, upptäcka dess hemligheter och bemästra många utmaningar. EN UPPSLUKANDE VÄRLD Utforska en detaljerad värld av katakomber, från Marcauls utpost till djupet av Nyx valv. Interagera med nyttiga växter och fantastiska varelser och överlev dynamiska fiender och en förfallande värld. DIN EGEN HJÄLTE Skräddarsy dina egenskaper med över 75 förmågor inom kategorierna strid, dold förflyttning och magi. Skapa över hundra olika besvärjelser med runsystemet. MÖRKA HOT Ta dig an över 70 uppdrag och otaliga sidosysslor som belönar dig för att agera obemärkt, obeväpnad, med mera. UNIKT BELÖNINGSSYSTEM Få belöningar och lås upp förmågor via fri och uppfinningsrik spelmekanik och genialiska prestationer. Lös utmaningar på unika vis och experimentera.