Ultimate Survivor Bundle
Enjoy this content in advance of launch date by purchasing the Ultimate Edition Bundle or the PreOrder Bundle. Ge din överlevare den bästa utrustningen och de bästa vapnen i Harran genom att göra honom till Ninja, Secret agent eller Urban explorer. Tillverka fyra extremt effektiva förstörelsevapen och bekämpa de infekterade på en helt ny nivå. Skaffa alla dessa bonussaker i spelet i ett svep.