ULTIMATE MARVEL VS. CAPCOM 3
Marvel och Capcom slår sig samman för att erbjuda de vildaste 3 mot 3-kamperna någonsin med Ultimate Marvel vs. Capcom 3. Spelet är fullspäckat med allt tidigare DLC, Marvel vs. Capcom: Official Complete Works, HD-grafik i 1080p och 60 bildrutor per sekund. Välj bland de mest välkända karaktärerna från Marvel och Capcom, och anpassa din trio i läget "Heroes and Heralds". Så fort du känner dig redo kan du gå online för att möta andra spelare öga mot öga och göra upp om vem som är bäst i hela universum.