Twilight Parade: Moonlit Mononoke
Krascha yokai-festen i Twilight Parade: Moonlit Mononoke! Spela som de oinbjudna oni-tvillingarna och deras vänner i det här ”bullet hell”-spelet med färgstark pixelgrafik. Välj mellan fyra unika karaktärer, var och en med särskilda förmågor och assistenter och ta dig sedan igenom fem kaotiska nivåer över hela Japan. Undvik horder av fiender, slåss mot jättestora bossar och hämnas på ett stilfullt sätt!