Turbo Dash Kart & Buried Alive
Turbo Dash Kart & Buried Alive Bundle förenar två spännande ytterligheter—kaotisk kartracing och nervkittlande överlevnad. Den ena prövar dina reflexer i explosiva lopp, den andra ditt sinne i en desperat kamp för att fly. Turbo Dash Kart kastar dig in i livfulla arenor där tajming, uppgraderingar och snabbtänkande gör hela skillnaden. Anpassa din kart, välj din förare och rusa genom oförutsägbara banor fulla av skarpa svängar och hård konkurrens. Buried Alive placerar dig i en mardröm utan tydlig utväg. Fångad under ytan måste du leta efter ledtrådar, möta okända fasor och fatta avgörande beslut för att överleva mörkret som kryper närmare. Oavsett om du jagar seger på vilda banor eller söker ljus i totalt mörker, levererar detta paket en kraftfull blandning av action och spänning.