Upplev enorm hastighet och uttryck oöverträffad kreativitet med Train Sim World 4! Utöka din järnvägshobby och upptäck den råa känslan av att köra ett varierat utbud av ikoniska rutter och tåg. Lär dig grunderna för att köra en rad dragkrafter i träningscentret innan du tar dig till Englands räls. Bygg upp ditt självförtroende och bemästra sedan varje maskin. Känn den höga hastighetsspänningen med brittiska resor mellan städer! Expresstjänster väntar på den ikoniska East Coast Main Line, accelererar mellan Peterborough och Doncaster i den eleganta och vräkiga LNER Azuma. STRÖVA FRITT! Välj vilket tåg du vill och kör det var du vill – du har kontroll över hur du kör rutter på ditt sött. Ta ett foto och skapa minnen med FOTOLÄGE och GALLERI. Var kreativ med den uppgraderade SCENARIOPLANERARE och FÄRGDESIGNER. Dela ditt hårda arbete med andra spelare via SKAPARKLUBBEN.