Upplev enorm hastighet och uttryck oöverträffad kreativitet med Train Sim World 4! Utöka din järnvägshobby och upptäck den råa känslan av att köra ett varierat utbud av ikoniska rutter och tåg. Det här är din resa. Lär dig grunderna för att köra en rad dragkrafter i träningscentret innan du tar dig an den verkliga världens räls på East Coast Main Line med LNER Azuma, Antelope Valley Line med Metrolink F125 och S-Bahn Vorarlberg med ÖBB 4024. Spela med tåg som fungerar för dig, bygg upp ditt självförtroende och bemästra sedan varje maskin. STRÖVA FRITT! Välj vilket tåg du vill och kör det var du vill – du har kontroll över hur du kör rutter på ditt sött. Ta ett foto och skapa minnen med FOTOLÄGE och GALLERI. Var kreativ med den uppgraderade SCENARIOPLANERARE och FÄRGDESIGNER. Dela ditt hårda arbete med andra spelare via SKAPARKLUBBEN.