Förboka nu för att få uppsättningen med ytterligare Guardians' Vestments till Towa och alla åtta väktare. Innehåller: - Towas kläder: Smedkläder - Rekkas kläder: Lady Towas personliga livvakt - Shigins kläder: Traditionella Jinkai-kläder - Akazus kläder: Forskaruniform - Origamis kläder: Traditionella Musuhi-kläder - Nishikis kläder: Kolgrillad Nishiki - Mutsumis kläder: Kimono med körsbärsblommor - Koros kläder: Byhjältens riksregalier - Banpukus kläder: Svart och beige päls *Uppsättningen med Guardians' Vestments kan ändras genom att besöka residenset som låses upp genom att slutföra instruktionsdelen. Deluxe Edition innehåller: - Towa and the Guardians of the Sacred Tree - Digital Artbook & Soundtrack Detta äventyrsfyllda roguelitespel utspelar sig i en mystisk värld långt borta, där urgamla krafter håller på att vakna och obeskrivliga faror väntar. Du är Towa och ska leda det heliga trädets väktare för att bilda starka förbund och smida mäktiga svärd i kampen mot Magatsus styrkor. Du kommer att avgöra byn Shinjus öde. - KLIV IN I EN LEVANDE VÄRLD FULL AV SKÖNHET OCH FAROR Du spelar som Towa och väktarna när de ger sig ut på en resa för att återställa freden och utforska avlägsna länder som hotas av Magatsus mörka inflytande. I en värld där även det storslagna döljer ett lurande hot är mod den enda vägen framåt. Hitoshi Sakimotos melodier följer dig på vägen medan ett vackert men vilt landskap öppnar sig och där kampen för att rädda byn Shinju börjar. - VÄLJ 2 VÄKTARE OCH DELTA I SPÄNNANDE ROGUELITESTRIDER Towa är byn Shinjus prästinna och kämpar sida vid sida med åtta pålitliga följeslagare för att besegra Magatsu. Utkämpa strider tillsammans med en väktare och använd kraften hos det heliga svärdet (Tsurugi) och den heliga staven (Kagura). Varje väktare har sina egna egenskaper och uppsättningar svärd, vilket gör alla stridsstilar och väktarpar unika. Tillsammans tar ni er fram genom färgstarka landskap där ni utforskar kryptor och besegrar Magatsus undersåtar! - SMID VAPEN OCH SKAPA BAND SOM TÅL TIDENS PRÖVNINGAR Samtidigt som väktarna strävar efter att slutföra sina uppdrag i olika tidslinjer så utvecklas byn under åren. Skapa unika band med byns invånare och lär dig mer om deras seder och historier som vävs samman med byns inre liv. Varje besök är en chans att träna i dojon, frammana mäktiga gracer och tillverka nya svärd i smedjan. *Det finns även en Standard Edition av spelet. Var uppmärksam så att du inte köper samma sak flera gånger.