En digital artbook på 196 sidor gör att du kan dyka djupare in i Towa and the Guardians of the Sacred Tree och dess spelvärld. Spelets soundtrack innehåller 54 spår som komponerats av Hitoshi Sakimoto. *Du har tillgång till den Digital Artbook & Soundtrack genom galleriet på spelets titelskärm.