Toro
Toro är det första simuleringen spelet tjurfäktning som kommer att testa dina kunskaper och reflexer tjurfäktning tjurar 500kg.Du kan ta på tjurar i de mest berömda torgen i världen och bli en stjärna av tjurfäktning.I en kul och spännande tjur kan du få acara ansikte med de farligaste tjurarna och kamp med en stor mängd passerar tillgängliga i varje körning.Utmaningar till bull, kombinerar olika passerar och göra dem unsuccessfulto upprörd tjuren, tillfredsställa allmänheten och uppnå högre poäng.