The Stairwell
Det är din första dag som säkerhetsvakt i en mystisk byggnad ritad av en okänd arkitekt. I det stora trapphuset har du till uppgift att inspektera våningarna efter rapporterade konstiga fenomen. Ta dig igenom byggnaden och välj noggrant vilken väg du ska ta utifrån dina fynd. Hur man spelar: Om allt är normalt, fortsätt uppför trappan. Om du märker något onormalt, gå snabbt ner en trappa. Missa inte för många avvikelser. The Stairwell är ett psykologiskt skräckspel inspirerat av avvikelseloop-spel som The Exit 8, med en ny vertikal dimension i massiv skala. Det finns över 50 avvikelser att upptäcka mellan alla svårighetsgrader. Du kan se hur många som är kvar att hitta efter att du vunnit ett spel. Avvikelser som du inte har sett visas vanligtvis först. Anpassa svårighetsgraden för ditt spel. I mardröm-läget, se upp: lamporna är släckta. Kan du hitta avvikelser i total mörker med ditt ljus?