The Orange Box
The Orange Box innehåller fem spel från Valve: Half-Life 2; Half-Life 2: Episode 1; Half-Life 2: Episode Two; Team Fortress 2, uppföljaren till spelet som satte klassbaserad lagkrigföring för flera spelare på kartan; samt Portal, spelet som blandar problemlösning, action i förstaperson och äventyr för att skapa en helt unik upplevelse.