The Nom
Den nya kraftfulla formen gör att du kan gå på väggar, absorbera forskare för att växa, förvandlas till föremål och smälta in i omgivningen när du är utom synhåll för människor! Ditt uppdrag är att hitta och besegra Dr. Vial för att återfå din mänskliga form. Möt hårdföra vakter och mäktiga bossar som inte skyr några medel för att hindra dig från att uppnå ditt mål! Utforska en värld fylld av faror och mysterier när du kämpar dig igenom varje nivå och använder din intelligens och styrka för att klara de utmaningar som ligger framför dig! Funktioner: - visa din dominans med olika attacker som att kasta, explodera eller krossa din fiende! - Undvik fiendens synfält och förvandla dig vid behov till föremål för att inte bli upptäckt - Klättra på väggar och attackera från ovan! - uppgradera din rustning, rörelsehastighet, tillväxthastighet och feberladdning för att öka ditt övertag över fienden! - slå dina rekord på bonusnivåerna. Skjut vakter i tomrummet för att komma så långt som möjligt, men var försiktig eftersom marken faller! - Utmana dig själv och klara Stealth Mode-nivåer där du måste fly obemärkt! Här är en twist - du kan inte attackera här! - tjäna nycklar som finns på nivåerna för att öppna prislådor - Bygg ut din observationsbas - ta på dig olika hudfärger för att se ännu farligare ut! Kommer du att kunna besegra dr Vial och bli människa igen?