The Nom: Monster Madness
Med det här DLC:t låser du upp: - pastellrosa skin - svartvitt skin - nukleärt skin - lava-skin - RGB-skin - skin med vit gradient - skin med svart gradient - camo-skin - tartan-skin - kaktusform - globusform - lyktform - toalettform - bilform - bollform - högtalarform - gitarrform - popcornform - vattenkylareform - nattlampaform - ytterligare 7500 kontanter och 500 juveler Ändra utseendet på ditt monster för att göra det ännu läskigare och lås upp nya föremål som du kan förvandlas till!