The Great Perhaps
The Great Perhaps är ett pusselspel om tidsresor, där en astronaut återvänder till en jord förstörd av naturkatastrofer. Bland ruinerna hittar han ett mystiskt föremål: en gammal lykta som låter en se glimtar av en svunnen tid och resa till det förflutna. Res i tiden mellan den postapokalyptiska jordens tomma, melankoliska miljöer och dess fornstora dagar. Hjälten ställs inför faror i både den postapokalyptiska samtiden och i dåtiden. Hjälp honom lista ut vad som orsakade undergången och rädda planeten!