The FMV Collection 5
BLOODSHORE Bloodshore är en interaktiv actionfilm om en TV-sänd avgörande strid mellan högprofilerade streamers, underhållare och dödsdömda fångar. Du kontrollerar Nicks öde – en sliten skådespelare som kämpar för ett livsförändrande pengapris. TEN DATES Ten Dates är uppföljaren till den interaktiva romantiska komedin Five dates. Misha från London, som tillhör generation Y, är på jakt efter den där gäckande personliga kontakten och lurar med sin bästa vän Ryan på ett event för speeddejtning. Med sina egna fem potentiella matchningar måste Misha och Ryan ta mod till sig och koppla på charmen för att dejta vitt skilda personligheter. MIA AND THE DRAGON PRINCESS En live-action interaktiv actionfilm där du får följa med Mia, en modig bartender, när hennes vardag blir till kaos då en mystisk kvinna som inte talar svenska dyker upp, flyende från våldsamma ligister.