The Final Station Collector's Edition
Världen är över. Men den inte över för dig... inte än åtminstone. Nu när du har tillgång till det väldiga tåget, som är redo att ta dig så långt bränslet räcker, har du ett klart övertag över de infekterade horderna. Det här är The Final Station. Kan du ta överlevare till deras destinationer eller låta dem dö och plundra vad de har på sig. Ibland skapar människor mer problem än vad de är värda. + Under tågets väg mot The Final Station åker du på en resa genom en döende värld, med det slutgiltiga målet att hitta det sista kvarvarande skyddet. Du upptäcker nya platser, besöker bekanta platser, stöter på nya farliga fiender och hittar fler ledtrådar om hemsökelsemysteriet.