Terminator T-800
Terminator T-800 från Terminator: Dark Fate är en mördarcyborg som skickats tillbaka i tiden från en postapokalyptisk framtid. Han är i princip ostoppbar och är utrustad med överlägsen teknik, stridsförmågor och artificiell intelligens som gör honom till den ultimata dödsmaskinen.