Teardown: Ultimate Edition
TEARDOWN: ULTIMATE EDITION innehåller TEARDOWN TEARDOWN: SEASON PASS QUILEZ R0113R ROBOT – Ett omvandlingsbart robotfordon utrustat med destruktiva vapensystem och en gripklo. TEARDOWN: SEASON PASS innehåller TIME CAMPERS DLC – En kampanjexpansion som utspelar sig i vilda västern. FOLKRACE DLC – En kampanjexpansion som introducerar nya fordon och en serie destruktiva racingspellägen. YTTERLIGARE TVÅ DLC:S – Tillgängliga i slutet av 2025. Planera den perfekta stöten med hjälp av kreativ problemlösning, råstyrka och allt runt omkring dig. Teardown har en helt förstörbar och interaktiv miljö där spelarens frihet och framväxande gameplay är drivande. Riv väggar med sprängämnen eller fordon för att skapa genvägar som ingen trodde var möjliga. Stapla föremål, bygg strukturer eller använd flytande föremål till din fördel. Ta gott om tid på dig att skapa en snabb väg genom varje nivå, genomför sedan stöten och fly på ett våghalsigt sätt. Spring, hoppa, kör, boosta. Gör vad du måste för att samla in mål, undvika robotar eller stjäla det dina klienter vill ha. Men se till att inte åka fast! KAMPANJ Ditt företag är hårt pressat av ökande skulder och du börjar ta emot jobb från några mer eller mindre skumma typer. Snart står du upp till knäna i en grumlig soppa av hämnd, svek och försäkringsbedrägerier. Du börjar med några relativt lagliga uppdrag, men snart måste du stjäla bilar, riva byggnader, spränga kassaskåp, undvika skjutglada robotar och mycket mer. Uppgradera din växande arsenal av verktyg genom att leta efter dolda värdesaker som finns utspridda i miljöerna. SANDBOX Lek runt i de olika miljöerna med de verktyg som du har låst upp. I det här läget har du obegränsade resurser och en massa fordon, samt Creative Mode Editor där du kan bygga voxelskapelser från grunden. Ingen stress, bara nöje. UTMANINGAR Testa hur skicklig du är i olika experimentella spellägen. Allt eftersom du tar dig igenom kampanjen låser du upp nya utmaningar. MODS Spela de bästa modifikationerna som skapats av communityt. Installera enkelt nya kartor, minispel, verktyg, fordon och mycket mer med hjälp av den inbyggda modhanteraren.