Tanuki Sunset
Möt Tanuki, en tuff tvättbjörn från Sunset Island. Han må bara vara en tvättbjörn, men även tvättbjörnar har drömmar och Tanukis högsta dröm är att hamna på omslaget av tidskriften FISK, världens främsta longboardingtidning. Bli en mästare på longboard och glid fram genom vackra bergslandskap, gör en avstickare genom livliga stadskvarter och ta en gir längs Sunset Islands sandstränder. Träna Tanuki att utföra episka trick, som att hoppa från ramper och åka baklänges. Låter enkelt, va? Det är det också ... om du klarar av att göra det samtidigt som du undviker trafik och oväntade, skapa svängar. Och glöm inte att mata honom! Tvättbjörnar kallas ju inte för glupska soppandor utan orsak! Samla upp Tanukibitar längs vägen för att hålla Tanuki mätt och belåten och för att kunna uppgradera din utrustning i Bobs skatebutik. Om Tanuki ska ha chansen att pryda framsidan av FISK måste han ha något snyggt att ha på sig också. Är du redo att ta din longboard hela vägen till toppen?