Sword & Sorcery Bundle
Fem fantasyäventyr i ett episkt paket från Digerati! Detta paket innehåller Fall of Light: Darkest Edition, Odallus: The Dark Call, Omensight: Definitive Edition, Slain: Back From Hell, och Unexplored: Unlocked Edition.  Fall of Light: Darkest Edition: Ett historiedrivet actionrollspel i en värld uppslukad av mörker. En gammal krigare och hans självlysande dotter ger sig ut på en farlig resa för att nå fram till den sista platsen på jorden som fortfarande nås av solljus.  Odallus: The Dark Call: Ett utforsknings-/actionspel och en kärleksfull hyllning till 8-bitars genreklassikern. Du spelar Haggis – en stridstrött krigare som måste svinga sitt svärd än en gång för att rädda sin son från mörkret.  Omensight: Definitive Edition: I detta actionmordmysterium är du Harbinger, en mytisk krigare som måste återuppleva det dömda riket Urralias sista dag, för att lösa ett mord och rädda världen.  Slain: Back From Hell: Ett heavy metal-inspirerat arkadkampspel med förbluffande pixelkonst, utmanande gammaldags gameplay och gore i överflöd. Plus det bästa metal-soundtrack du någonsin har hört!  Unexplored: Unlocked Edition: Stig ner i Dungeon of Doom, stjäl Yendors amulett och klara dig ut levande. Ett lättåtkomligt men utmanande actionrollspel; Unexplored är rogueliten som känns som en rougelike.