Surviving the Aftermath
Överlev och frodas i en postapokalyptisk framtid. Det är ont om resurser, men möjligheter finns det gott om! Bygg en katastrofsäker koloni, skydda ditt folk och återupprätta civilisationen i en sargad värld. Lämna kolonin för att utforska ödemarkerna i jakten på resurser, möt rivaliserande kolonier och avslöja världens hemligheter. Om Surviving the Aftermath: ◾Bygg upp och sköt om en koloni av överlevande efter en världsutplånande händelse. Bygg över 130 byggnader och överlev i en hård värld som är full av faror. Var förberedd, för en naturkatastrof eller miljöförstörelse kan innebära slutet för en dåligt utrustad koloni. ◾Rekrytera och hantera specialister: Rekrytera över 80 unika specialister med egna färdigheter och motiv för att ta hand om kolonins resurser och produktion. Utrusta dina specialister så att de kan försvara kolonin mot anfallande banditer och ett skenande djurliv. ◾Utforska en procedurgenererad värld: Skicka dina specialister utanför kolonin och in i en procedurgenererad värld. Möt rivaliserande koloniledare och byt resurser eller tävla om att överleva. Specialister kan bygga utposter och samla material för att ge din koloni fördelar. ◾Fatta tuffa beslut: Att överleva i en postapokalyptisk värld innebär att du måste fatta omöjliga beslut. Kolonins öde hänger på ditt omdöme, då varenda val kan påverka glädjen i din koloni och hela dess framtid. ◾Upptäck sanningen: Specialister kommer att stöta på mysterier medan de utforskar världen. Avslöja hemligheterna kring apokalypsen och förbered din koloni på överlevnad om det skulle ske igen.