Sunless Sea: Zubmariner Edition
TAPPA FATTNINGEN. ÄT BESÄTTNINGEN. DÖ. Ta rodret på ett eget ångskepp i ett viktorianskt gotiskt rollspel som handlar om upptäckt, ensamhet och en hel del död. Hitta benen efter din far. Avgör Londons öde. Trotsa djuphavets gudar. Bygg upp en berättelse över flera generationer av sjömän som förlorat allt till havet Strider i realtid mot skepp och Zee-varelser, slagskepp med besättningar av spindlar och levande isberg Om du vågar dig för långt från civilisationen kommer besättningen fyllas av skräck och så småningom förlora förståndet Uppgradera ångskeppet med kraftfulla motorer, kanoner och lufttryckstorpeder Anställ unika styrmän, var och en med sin egen historia Upptäck de skatter som Zee lagt beslag på Välj en skeppsmaskot Smuggla eller handla med silke och själar Sunless Sea: Zubmariner Edition innehåller basspelet och den omfattande undervattensexpansionen.