STEAMPUNK TOWER 2 Steampunk Tower 2 är ett unikt tower defence-spel som utspelar sig i ett häftigt steampunkuniversum. Ett världskrig rasar mot en mystisk fiende. Lord Bingham är tillbaka och nu behöver han en skicklig befälhavare. Led din armé från en hemlig bas i Spanien – till ditt förfogande har du både ett skickligt team av specialister och ett enormt hangarfartyg utrustat med ett mäktigt stridstorn. Utan tåg, ingen steampunk! GUARDS Spelet kretsar kring turordningsbaserade strider. Du leder en grupp hjältar där tre tar täten medan en håller sig i bakgrunden och läker. Varje gång det blir din tur måste du byta plats på två av hjältarna. Om du flyttar en hjälte från bakre ledet till det främre aktiveras en karaktärsspecifik superattack, som bland annat kan lamslå alla fiender i ett led eller bombardera slagfältet med pilskurar. --- Delar av detta paket kan kräva manuell installation (hantera spel och appar).