Stellaris: Starter Edition
Ge dig ut på ett galaktiskt äventyr med Stellaris: Starter Edition Sätt kurs mot stjärnorna och börja din resa in i det stora okända! Stellaris: Starter Edition är utformat för att vägleda dig genom dina första steg i Stellaris-universumet och ge dig verktygen för att utforska, expandera och erövra medan du bygger upp ditt interstellära imperium. Oavsett om du siktar på fredlig utforskning eller galaktisk dominans så kommer detta paket utrusta dig med de bästa DLC-paketen för framgång bland stjärnorna. Följande ingår: Stellaris: Utopia Utnyttja ditt imperiums fulla potential med den här expansionen som fokuserar på samhällets utveckling. Oavsett om du bygger megastrukturer eller strävar mot ett högre existensplan hjälper Utopia dig att skapa en framtid som är lika ljus som stjärnorna själva. - Kontrollera ett Hive Mind, ett samhälle som fungerar som en enhet - Bygg höga megastrukturer som omformar galaxen - Omfamna uppstigelsevägarna: Biological Mastery, Cybernetic Augmentation, Synthetic Evolution eller Psionic Awakening - Skapa harmoni eller utöva kontroll över ditt imperiums utveckling Stellaris: Synthetic Dawn Story Pack Ta kommandot över ett maskinimperium och omforma galaxen till din egen avbild. Kommer du att leda dina mekaniska skapelser till fredlig samexistens eller kommer det syntetiska livets uppgång att innebära slutet för det organiska? - Spela som ett maskinimperium med unik spelmekanik - Upplev den fängslande berättelsen om det syntetiska upproret - Utforska nya händelser och utmaningar som är skräddarsydda för AI:s uppgång Stellaris: Starter Edition är din inkörsport till ett universum fyllt av oändliga möjligheter. Oavsett om du spelar för första gången eller är en erfaren strateg kommer de här expansionerna att hjälpa dig att navigera i kosmos, utveckla ditt imperium och kanske till och med erövra galaxen.