Stellaris: Humanoids Species Pack
Stellaris: Humanoids Species Pack lägger till nya kosmetiska alternativ i Stellaris, inklusive porträtt, musik och en humanoid skeppsklass, som ger spelare många val för de raser som är lite närmare hemmet – eller iallafall lite närmare vår hemgalax. Utvalda funktioner: MÄNSKLIGA RESURSER – Humanoids Species Pack innehåller tio nya porträtt till spelare som vill göra karriär bland stjärnorna som en någorlunda mänsklig ras. STICK UT I RYMDEN – Humanoider, den mest spelade fenotypen, får nu sina egna unika skeppsmodeller och en egen skeppsklass, inspirerad av klassisk västerländsk science fiction. MUSIK FÖR VÅRA ÖRON – Paketet innehåller även tre musikspår, remixade av minst en människa och ger också den digitala rådgivaren VIR tre nya röster som förhoppningsvis kommer göra honom mänsklig till sist.