SSX 3
Livet börjar högst upp på den första bergstoppen, där ett överväldigande berg väntar på dig - åk på det, utforska det och besegra det! SSX 3 bjuder på helt nya freestyle-nummer och tävlingsbanor, häpnadsväckande tricks och en rad coola, anpassningsbara spelfigurer. Nu är allt upp till dig!