SOS OPS!
SOS OPS! är ett kaotiskt co-op-spel om att rädda en stad, där du och dina vänner förvandlar varje uppdrag till fullständigt vansinne. Ni är ett team av räddningsarbetare. I praktiken betyder det att ni åtminstone försöker vara det. Någon släcker en brand, någon bär på en katt, någon råkar tappa en lagkamrat från ett tak, och någon annan har ingen aning om vad målet är — men gör ändå sitt bästa. Fysiken är det som antingen får dig att älska oss eller hata oss fullständigt. Den förstör planer, skapar löjliga situationer och förvandlar till och med de enklaste handlingarna till en kedja av misslyckanden, skrik (och ibland… segrar). Inga tråkiga tutorials. Inga tjatiga uppgifter. Det här spelet gjordes av människor med ADHD, för människor med ADHD. Bara snabba uppdrag, ständig rörelse och en massa fall. Samla ett lag på upp till 4 spelare och kasta dig in i stadens kaos, där framgång inte mäts i avklarade nivåer — utan i hur högt ni skrattar.