SOS OPS! - GUNS N' OPS
Du har väntat. Du bad om det. Och du fick det. Den explosiva mega-expansionen SOS OPS!, där VAPEN dök upp! Vi har skapat en ny, enorm plats, inspirerad av det legendariska spelet. Faktum är att du redan vet vad du måste göra här. Enormt urval av vapen. Kulsprutor, gevär, pistoler, granatkastare. Och allt detta med SOS OPS egna fysik. Fantastiskt! Rädda gisslan som hålls fångna i händerna på förrädiska fiender. Överlev och bli arenans hjälte. Den gamla goda röran. Bjud in dina vänner online och tävla i precision och kaos. Krossa platsen och töm hela magasinet på varandra! Ja, den som hejar på dig kommer att ångra sig. Hoppa in i GUNS N' OPS DLC nu!