Sonic Origins Plus
Den blåa blixten är tillbaka med en fullspäckad samling klassiska Sonic the Hedgehog-spel: Sonic Origins Plus! Sonic Origins Plus innehåller de fyra älskade klassiska spelen från Sonic Origins – Sonic the Hedgehog, Sonic 2, Sonic 3 & Knuckles och Sonic CD – med remastrad grafik, bonuskaraktärer, nya spellägen, utmaningar, bakom kulisserna-innehåll och mer därtill, samtidigt som det lägger till betydande förbättringar. Det innehåller även 12 Sonic-spel från Game Gear, tidigare utgivet tilläggsinnehåll, möjligheten att spela som Knuckles i Sonic CD och, för första gången någonsin, Amy Rose som spelbar karaktär i Sonic the Hedgehog 1, 2, Sonic 3 & Knuckles och Sonic CD! Med mer innehåll än någonsin är det här det ultimata sättet att uppleva klassikerna!