Smurf Gokart
Vem kommer att vara den snabbaste smurfen i stan? Det är frågan du måste besvara i det här dynamiska gokartloppet i smurfarnas värld! Hela familjen kan välja en smurf, en gokart och en specialkraft, sedan är du redo att köra vilt! Gör bästa starten, hitta genvägar och använd rätt föremål vid rätt tidpunkt för att köra om dina motståndare! Spela ensam eller med vänner och familj, vare sig du är nybörjare eller den erfarnaste föraren ... kan du ta första plats och visa de andra vem som är tidernas snabbaste smurf! FUNKTIONER - 12 banor tagna från smurfarnas universum: byn, skogen, dammen, träsken ... till och med Gargamels hus! - 12 spelbara smurfar: välj den smurf du vill köra med. - Varje smurf har sin egen gokart och ett väldigt praktiskt specialföremål som hjälper dig susa förbi motståndarna. - Nå första plats genom att utnyttja omgivningarna: bonusföremål, boosters, ramper, förstörbara lådor, genvägar med mera! - Spela ensam eller med familj och vänner, upp till 4 spelare i lokalt flerspelarläge med delad skärm. - Försök slå varje smurf på deras egna banor i läget ”Tidsutmaning” och lägg dig i toppen på onlinetabellen med din bästa tid! - Lås upp originella bonuslopp, vinn om och om igen och försök smurfa in allihop i ditt personliga album! PÅ ERA PLATSER, FÄRDIGA ... SMURFA! - Gör en smurfstart för att ta ledningen så snart loppet börjar! - Använd din unika specialkraft för att göra dig av med motståndare som är för smurfiga på banan!