Slim
Slim må se ut som ett experiment som gick snett, men hans DNA-blandning av insekt och människa är genteknik när den är som bäst. Med en Leech Gun, Healing Drones och en Spore Cloud Launcher är Slim en stridsduglig Medic. Kalla på Slim när du behöver någon som skadar dina fiender och samtidigt håller laget levande.