Evolve
Obs! Alla flerspelarservrar för Evolve kommer att stängas ned den 3 september 2018. Alla spellägen och funktioner som kräver onlineservrar slutar då att fungera. Du kan fortfarande spela enspelarlägetoch P2P-flerspelarläget efter att servrarna stängts ned och du behåller även allt köpt innehåll. Besök support.2k.com för mer information och vanliga frågor om servernedstängningen. Evolve är nästa generations skjutarspel med hektisk 4-mot-1-action för flera spelare. Ett spelarkontrollerat monster måste undvika och överlista en grupp spelbara jägare med unika förmågor. Utvecklas och skaffa krafter som monstret, eller samarbeta och stoppa monstret som jägare. Otaliga kombinationer av jägare, monster, kartor och spellägen gör att ingen jakt är den andra lik. Det naturliga urvalet avgör vilken sida som vinner. VÄLJ SIDA. Kartan Broken Hill Mine innehåller en djup labyrint av grottor med massor av genvägar och återvändsgränder, perfekta för bakhåll. Kartan Broken Hill Foundry innehåller ett nytt industriellt ekosystem med unik arkitektur, fyllt av förstörbara objekt och vertikala stridsområden.