Sherlock Holmes Chapter One, Deluxeutgåva
Sherlock Holmes Chapter One, Deluxeutgåva som innehåller Säsongs Kort med nya uppdrag Helgon Och Gengångare DLC (tillgänlighet om släppsdagen) Mycrofts Stolthet — DLC, kommer senare M som i „Mysterium“ - DLC, kommer senare Bortom Skämt-DLC, kommer senare Innan han blev världens största detektiv var Sherlock Holmes en lysande rebell som strävade efter att bevisa sig själv. När ett gammalt sår tvingar honom tillbaka till Medelhavsstranden var hans mor dog, verkar det som det perfekta tillfället att uppfylla hans dröm - men i skydd av stadsliv i Cordona slår ölivets rytm en mer olycksbådande takt. Brottslighet och korruption, en vriden känsla av rättvisa och moral ... Dessa är bara några stötestenar i Sherlocks väg till sanningen.