Shao Kahn
Spela som Shao Kahn, en ny spelfigur. Kejsaren av Outworld. Under flera årtusenden dominerade Shao Kahn rikena och erövrade allt fler platser för att vidga sitt imperium. Men när han skulle erövra jordriket hindrades han av Mortal Kombats regler. Nu är han fast besluten att ta hem total seger.