Serious Sam Collection
Ta dig an rollen som den legendariska actionhjälten Sam ”Serious” Stone. Här får du uppleva en av de mest explosiva skjutspelsserien någonsin medan du räddar världen från de invaderande rymdvarelserna. Besök ruinerna från det antika Egypten och vandra genom de livfulla miljöerna i Sydamerika medan du slåss mot enorma mängder rymdvarelser. Till din hjälp har du en extrem arsenal av bland annat hagelgevär, lasergevär, raketgevär, en enorm kanon och en ikonisk kulspruta. Trött på att spela ensam? Förklara krig mot Mentals hord med upp till 16 spelare online eller 4 i lokalt samarbetsläge. Slå er fram genom kampanjen eller i det fristående överlevnadsläget. Testa sedan dina förmågor mot andra spelare i klassiska flerspelarlägen som bland annat Deathmatch och Team Deathmatch. Serious Sam Collection innehåller allt innehåll från Serious Sam HD: The First Encounter, Serious Sam HD: The Second Encounter och Serious Sam 3: BFE, inklusive expansionerna The Legend of the Beast och Jewel of the Nile.