Sébastien Loeb Rally EVO - Class S The Prototypes
Vi ger dig chansen att skriva om historien! Lancia ECV, Toyota 222D, Vauxhall Astra 4S och Peugeot Quasar som du aldrig sett dem förut! Prototypklassen består av fyra bilar som aldrig nått banorna tidigare. De här bilarna väntar på att du bevisar deras värde för världen! Ladda ner extrainnehållet och skapa en ny framtid för dem!