Sébastien Loeb Rally EVO
Spela SLR EVO och upplev riktig rally! 300 kilometer troget återgivna rallybanor och 58 bilar som har skapat historia i rallyvärlden! Från gamla legender som Stratos och Celica till moderna juveler som Citroën DS3 och C4. 64 specialbanor, fem rallycrossbanor och banan Pikes Peak, där du kan nå otroliga hastigheter! Återupplev den niofaldige världsmästarens framgångar – spela genom hans karriär på åtta nivåer, från 1998 till det otroliga rekordet på 2013 Pikes Peak.