Rolling Hills: Make Sushi, Make Friends
Laga sushi, träffa vänner Som toppmodern Sushi Bot har du alltid drömt om att bli en världsberömd kock och göra dina skapare stolta. Lyckligtvis är de vänliga invånarna i Rolling Hills på jakt efter ett framtidslöfte som kan ta över det lokala sushistället, vilket innebär en unik möjlighet för en unik robot att visa världen vad du kan. Bygg upp din receptbank, köp de perfekta ingredienserna och hjälp till att göra en mysig småstad till en kulinarisk destination i Rolling Hills, en sund blandning av livssimulator och restaurangmanagementspel om att servera livets enkla nöjen. Nu rullar vi! Laga oemotståndlig sushi Samla nya recept som passar invånarnas smak, köp färska ingredienser från den lokala marknaden för att förbättra smak och kvalitet på dina skapelser och bli en mästerlig sushikock. Träffa nya fantastiska vänner Bygg relationer med invånarna i Rolling Hills över en kopp kaffe och hjälp dem med deras dagliga behov. Tillsammans kan ni göra livet bättre för alla i staden! Förverkliga dina restaurangdrömmar Kasta dig in i en värld full av fart och fläkt medan du serverar kunder för att få mynt och strålande recensioner. Anpassa din restaurang med dekorationer som ger bonusar och uttrycker din egen stil.